خب خب بعد از این همه دوی صبحگاهی و یه ذره آمادگی که کسب کردیم، بریم سراغ هدف اصلی برنامه یعنی مسابقه دوی استقامت و یه کم حرفه‌ای‌تر به ماجرا نگاه کنیم.

داستان اینه که 3 تا مسابقه دوی استقامت در پیش داریم که تمرکز اصلی و هدف‌گذاری مانوژا روی دومی و سومی هست. البته اگر شخصی بتونه به اولی هم برسه، حتماً شرکت می‌کنیم. 😊
  1. مسابقه اول 26 آذر توی کویر لوت به مسافت‌های 35 و 70 کیلومتر توسط آقای اکبر نقدی برگزار میشه. هدف اصلی ما نیست، ولی دوست داریم بشه و شرکت کنیم.
  2. گروه پرشین تریل رانرز هر سال 22 بهمن تو جزیره قشم یه مسابقه‌ای به مسافت‌های 30 و 70 کیلومتر برگزار می‌کنن. مسیر مسابقه خیلی خیلی جذابه و ما هم قصد داریم براش تیم آماده کنیم.
  3. مسابقه آلانیا در کشور ترکیه که در تاریخ 13 فروردین برگزار می‌شه و مسافت‌های 17، 28، 48 و 76 کیلومتر داره. (سایت مسابقه آلانیا: https://alanyaultra.com)

حالا برای اینکه آمادگی لازم برای شرکت تو هرکدوم از این 3 تا برنامه رو پیدا کنیم، نیاز به آمادگی فیزیکی و تکنیکی بیشتری داریم.

پس 4 جلسه در هفته تمرین می‌کنیم! دو جلسه گروهی رایگان (طبق برنامه دوی صبحگاهی عمومی) و 2 جلسه تخصصی که میشه شنبه و دوشنبه هر هفته ساعت 6 تا 7:30

هزینه شرکت در این دوره که از 15 آبان شروع میشه و 5 ماه تا مسابقه ترکیه ادامه داره، 2.5 میلیون تومان هست. امکان ثبت‌نام جلسه‌ای یا ماهانه وجود نداره و باید در کل دوره ثبت‌نام کنید. البته شرایط پرداخت قسطی هم داریم و می‌تونید به پشتیبانی مانوژا در تلگرام که شمارش بعد از ثبت اطلاعات نمایش داده میشه، پیام بدید. راستی این دوره برای اعضای خانواده «خانه یادگیری رها» رایگان هست.

اگر مایل به شرکت در این برنامه جذاب و محک زدن آمادگی و توانایی خودتون برای مسابقه دوی استقامت هستید، اطلاعاتتون رو وارد کنید و در گروه واتس اپی این برنامه که لینکش براتون پیامک میشه، عضو بشید.

البته ما مطمئنیم که همتون این توانایی رو دارید، شما تصمیم بگیرید، باقیش با مانوژا…

نکات و جزئیات

  • چیا لازممون میشه؟ در گروه و در طول دوره اطلاع رسانی میشه.

  • چه ساعتی برگزار میشه؟ ساعت 6 تا 7:30 صبح

  • درجه سختی: 3 (سخت)

  • کجا برگزار میشه؟ برنامه هر هفته توی گروه اطلاع رسانی میشه.

  • ظرفیت دوره چند نفر هست؟ 12 نفر

  • مناسب برای: بزرگسال، نوجوان

  • هزینه دوره چقدره؟ دوره 5 ماهه 2.5 میلیون تومان

برای انتخاب اسامی و ثبت‌نام در این برنامه، باید وارد سایت شده و اطلاعات اعضای خانواده رو ثبت کرده باشید. اگر سوالی دارید، بهتره اول راهنمای ثبت‌نام رو مطالعه کنید.
  • Hidden
  • این دوره برای اعضای باشگاه مانوژا رایگان است.
  • 0 تومان
    اطلاعات پرداخت بعد از ثبت اطلاعات نمایش داده می شود.

نظرت راجع به این برنامه چیه؟

به نظر ما که این برنامه با حضور تو خوش میگذره!
  1. شیما 9 آبان 1400 ساعت 1:00 ب.ظ - پاسخ

    از همین الان احساس میکنم خیلی مهیج هست فقط امیدوارم تا آخرش بتونم👍

  2. EhsaN RAD 9 آبان 1400 ساعت 8:59 ق.ظ - پاسخ

    عالیه برنامه