ما که هستیم

وب سایت مانوژا زیر نظر علی چراغی و سهیل سرهنگیان اداره می شود و هدف از وب سایت ثبت نام و ارائه گزارش برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، دوچرخه سواری و… است.

دیدگاه‌ها

در صورتی که نظر خود را زیر هریک از مطالب درج کنید، اطلاعاتی شامل آدرس IP و رجیستر کاربر و سیستم عامل شما برای کمک به تشخیص هرزنامه ها ذخیره می شود.

کوکی‌ها

کوکی ها به منظور بهبود تجربه کاربری شما در وب سایت مانوژا مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال وقتی نام کاربری خود را وارد می کنید و یا اطلاعات خود را برای درج یک نظر وارد می کنید، کوکی ها در مرورگر کامپیوتر شما ذخیره می شوند تا در دفعات آینده، نیازی به ورود دوباره این اطلاعات نداشته باشید.

اگر هنگام ورود، گزینه «من را به یاد داشته باش» را فعال کنید، این اطلاعات برای دو هفته ذخیره می شوند. 

همچنین هنگامی که برای اولین بار از صفحه اول مانوژا بازدید می کنید، یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مرورگر شما کوکی قبول می کند یا نه تنظیم می شود. این کوکی حاوی اطلاعات شخصی شما نیست و با بستن مرورگر از بین می رود.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

تنها کدملی ثبت نام کنندگان به منظور تکمیل لیست برنامه برای هر برنامه مورد استفاده قرار می گیرد. مابقی اطلاعات مانند نام و نام خانوادگی و شماره تماس، هرگز مورد استفاده دیگری به غیر از سایت مانوژا نخواهد داشت.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

اگر نظری درج کرده اید و مطلبی روی سایت مانوژا از شما منتشر شده است، برای همیشه محفوظ می ماند.

همچنین اطلاعات کاربران وب سایت برای همیشه محفوظ می ماند. مدیران سایت می توانند در هر زمان این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند (به غیر از نام کاربری و کلمه عبور). این اطلاعات می تواند بنا به درخواست کاربر، به صورت کامل از سایت مانوژا حذف شود.

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظری برای هریک از برنامه نوشته اید، اطلاعات کاربری شما نزد ما محفوظ است. در صورت تمایل شما به حذف اطلاعات کاربری، بنا به درخواست شما تمامی اطلاعات شما از سرورهای ما حذف خواهد شد. البته اطلاعات ثبت نام های شما به منظور اهداف اداری و قانونی حفظ خواهد شد.

داده‌های شما را به کجا ارسال می‌کنیم

دیدگاه‌های بازدیدکنندگان ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص اسپم خودکار بررسی شوند.