خب پاییزم اومد و محبوب‌ترین دوره دوچرخه‌سواری رو قراره برگزار کنیم. میگیم محبوب‌ترین، چون دوچرخه‌سواری وسط رنگ‌های پاییزی و برگ‌ریزون خیلی میچسبه!

خب اگر جدیداً به خانواده مانوژا وارد شدی و تعیین سطح نشدی، الان فقط امکان ثبت‌نام در دوره مبتدی رو داری. البته بعد از شرکت در اولین جلسه، در صورت تأیید مربی میتونی تغییر دوره بدی.

اما اگر از قبل با ما بودی، عموعلی همه رو تعیین سطح کرده و با ورود نام و نام خانوادگی و کدملی شرکت‌کننده، دوره‌های قابل ثبت‌نام نمایش داده میشه.

راستی بعد از ثبت‌نام، لینک واتس‌ اپ گروه ترم پاییز برات پیامک میشه، پس تو ورود شماره موبایل دقت کن 😊

نکات و جزئیات

  • چیا لازممون میشه؟ برای شرکت در این دوره، نیاز به دوچرخه، کلاه و دستکش دارید.

  • چه ساعتی برگزار میشه؟ ساعت 16 تا 18:30

  • از کی شروع میشه؟ شنبه 17 مهر ماه 1400

  • درجه سختی: 2 (متوسط)

  • کجا برگزار میشه؟ غرب تهران: فاز غربی پارک چیتگر، روبروی پمپ بنزین شرق تهران: پارک جنگلی سرخه حصار

  • ظرفیت دوره چند نفر هست؟ هر سطح 15 نفر

  • مناسب برای: بزرگسال، نوجوان

  • هزینه دوره چقدره؟ 10 جلسه 1.5 میلیون تومان | اعضای خانواده خانه یادگیری رها: رایگان

نظرت راجع به این برنامه چیه؟

به نظر ما که این برنامه با حضور تو خوش میگذره!
  1. آریافر 24 آبان 1400 ساعت 1:17 ب.ظ - پاسخ

    جواب مفهوم نیست ترم ها برای شما تعریف شده یا برای ما جسارتا مشتری که هزینه پرداخت می کند نباید بداند دوره میانی شامل چه مراحلی است آیا کسی که به به این دوره می آید باید دوچرخه سواری بلد باشد یا نه . دوره میانی شامل چه مراحلی است ویا دوره پیشرفته .
    اصلا هدف شرکت در این دوره چیست ما باید در آخر دوره به چه مراحلی دست پیدا کنیم .
    به نظر بنده هر چه دوره شفاف باشد و ازاین مبهمی و گنگی هم در بیاید بهتر است . آیا اصلا آشنایی با فطعات دوچرخه هم داریم سایز دوچرخه رو ما چه جوری انتخاب کنیم دوچرخه رو برای قدمان چگونه انتخاب کنیم مربی کیه از کجا اومده مربی قراره به ما چی یادبده. من فکر می کنم موارد بالا اگر در سایت نوشته شود خیلی به هنر آموز ها کمک می کند…
    کلا موارد گنگ است و هرکس که می آی بر اساس معرفی است .

    • مدیر سایت 24 آبان 1400 ساعت 1:22 ب.ظ - پاسخ

      حق با شماست، عموماً مخاطبان مانوژا معرفی می شوند و با شرایط آشنایی دارند. علاوه بر آن امکان ارائه تمامی اطلاعات مدنظر شما وجود ندارد. می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در فوتر سایت با ما در تماس باشید و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

      • آریافر 24 آبان 1400 ساعت 1:47 ب.ظ

        سلام اصلا بحث من مطرح نیست شما وقتی یه جا می رید پول می دهید . می گن این سیلابس درسی ماست و ما تو کلاس این مواردو درس می دیم یا ازروی این کتاب آموزش می دهیم من خواستم جهت احترام به مشتری و ورودی های جدید و شفافیت و اینک هم ما خانواده ها وقتی از ما می پرسند خوب تو کلاسا چی یاد می دن . ما چی باید بگیم . به نظر من خیلی مهمه که وقتی ما وارد سایت می شیم و وارد قسمت دوچرخه سواری می شویم جدا از هزینه که خیلی شفافه بقیه موارد مبهمه و به نظر باید تو سایت گنجانده بشود . که ما بچه شمارو تحویل می گیریم …. بعداز کلاس و اتمام دوره بچه شما چه کارایی بلده اینو اگه تو سایت بنویسین خیلی مهمه و این دوره رو به دور استاندارد و شفاف (تاکید می کنم شفاف) تبدیل می کنه . الان ما اینجوری تبدیل شدیم به یه عابر بانک که فقط پول می ده …. واز بقیه مسایل هیچ اطلاعی نداره
        ……. اصلا شاید هدف این دوره ها فقط بای تفریحه و گلگشت …. من باز هم از شما خواهش می کنم سیلابس دوره و چارت اونو تو سایت وارد کنین … هر چند با وضع موجود ظاهرا شما راحت هستید و مجبور به پاخگویی هم می توانید نباشید. ولی ما از مانوژا توقع شفافت و و جوابگویی رو داریم . ممنون.

      • مدیر سایت 24 آبان 1400 ساعت 3:31 ب.ظ

        جناب آریافر، سیاست مانوژا (و رویکردهای نوین آموزشی) حرکت روی سیلابس مورد انتظار شما و رسیدن از نقطه الف به ب نیست. ما کنار هم یاد می گیریم چطور از زندگی کردن لذت ببریم و دوچرخه سواری هم تنها یک ابزار هست برای این مسیر! بچه ها تصمیم می گیرند و مربی برای تحقق این تصمیم کنارشون هست.
        گفتگوی بیشتر در این محیط، آن هم با ادبیات جانبدارانه شما، به شفافیت و رفع سوء تفاهمات منجر نخواهد شد. پیشنهاد می کنم اگر به دنبال دریافت پاسختون هستید، تماس بگیرید و یا شماره تماستون رو بفرمایید تا هرگونه ابهامی هست برطرف بشه. همون کاری که سایرین انجام دادند. حتی خیلی از والدین قبل از ثبت نام یک جلسه شرکت کردند تا با رویکرد مانوژا آشنایی پیدا کنند. طبیعتاً نمیشه با چند خط توضیح بیشتر، نگرانی های تمام والدین رو مرتفع کرد.
        اگر هم در این دوره ثبت نام کردید و از مبلغی که پرداخت کردید ناراضی هستید و حس عابربانک دارید، می تونید درخواست کنید وجه مورد نظر عودت داده بشه و همچنان فرزندتون در کلاس ها شرکت کنه و در پایان دوره اگر احساس کردید از شرکت در کلاس ها دستاوردی داشته، پرداختتون رو انجام بدید.
        اگر هم صرفاً خواستید دغدغتون رو بیان کنید، لطفتون مستدام 🙂

  2. آریافر 24 آبان 1400 ساعت 9:19 ق.ظ - پاسخ

    سلام روزتان بخیر سطح دوره ها خیلی مبهم است . دوره مبتدی یعنی چی دوره میانی ینی چی دوره پیشرفته چیه
    آیا باید دوچرخه سواری بلد باشیم یا نه
    سیلابس دوره ها چیه .. تو دوره مبتدی چی یاد می دین تو دوره میانی چی یاد میدین تودوره پیشرفته چی یاد می دین
    اصلا هدف از این دوره ها چیه
    ممنون می شم بیشتر توضیح بدین

    • مدیر سایت 24 آبان 1400 ساعت 11:29 ق.ظ - پاسخ

      سلام وقتتون بخیر،
      طبیعتا این ها ترم هایی هستند که بین ما تعریف شده هستند و اگر ورودی جدید هستید، همونطور که توضیح داده شده باید در دوره مقدماتی ثبت نام کنید و بعد از تعیین سطح توسط مربی در سطح مورد نظر شرکت کنید.

  3. بهرنگ 10 مهر 1400 ساعت 9:56 ق.ظ - پاسخ

    عالی