ثبت‌نام در برنامه‌ها و سفرهای مانوژا، به دلیل خانوادگی بودن فضای سفرها و اولویت همیشگی بچه‌ها و همینطور ثبت‌نام‌های مکرر مانوژایی‌ها در سفرها، کمی با سایر وب‌سایت‌ها تفاوت داره. ولی بعد از امتحان کردن شرایط مختلف و بررسی همه جوانب و نظرسنجی از مانوژایی‌ها، به راحت‌ترین و بهترین راه رسیدیم که برای دفعه اول از 3 مرحله تشکیل شده و در دفعات بعدی، فقط یک مرحله داره!

برای ثبت‌نام در سفرها و برنامه‌ها لازمه که اول عضو وب‌سایت باشید. اگر تابحال عضو نشدید، اینجا کلیک کنید و خیلی ساده و سریع عضو وب‌سایت بشید.

برای عضویت فقط کافیه نام و شماره تلفن همراهتون رو وارد کنید، یه کلمه عبور انتخاب کنید و بعد از تأیید شماره تلفن، وارد ناحیه کاربری میشید.

راهنمای ثبت نام در وب سایت مانوژا

اگر قبلاً عضو شدید و اطلاعاتتون رو وارد کردید نیازی به ثبت نام و ورود مجدد اطلاعات نیست، فقط کافیه از اینجا با کلمه عبور خودتون وارد وب‌سایت بشید و اقدام به ثبت‌نام در برنامه مدنظرتون کنید.

برای ثبت‌نام در برنامه‌ها و سفرها، فقط در صورتی می‌تونید اسم خودتون و سایر افراد رو انتخاب کنید که اطلاعات هر فرد رو در قسمت «اطلاعات شناسنامه ای» در ناحیه کاربری ثبت کرده باشید.

پس وارد این قسمت بشید، اطلاعات شناسنامه ای خودتون و هر فردی که قصد شرکت در برنامه داره رو یک بار برای همیشه ثبت کنید. افرادی که با شما نسبتی ندارند ولی قصد همراهی با شما در برنامه‌ها رو دارند، می‌تونید با عنوان «مهمان» اضافه کنید. ولی یادتون باشه ثبت اطلاعات افراد زیر 18 سال، منوط به ورود اطلاعات پدر و مادر اون شخص هست و این اطلاعات توسط مانوژا به دقت بررسی میشه.

اطلاعات افراد خانواده در ناحیه کاربری ذخیره میشه و برای ثبت‌نام در برنامه‌های بعدی، نیازی به ورود مجدد این اطلاعات نیست.

نقش شما در خانواده چیه؟ اگر ازدواج نکردید، فرزند خانواده محسوب می‌شید و اگر تشکیل خانواده دادید در جایگاه پدر یا مادر خانواده هستید. اگر بالای 18 سال دارید و فقط خودتون قصد شرکت در برنامه‌ها رو دارید، نیازی نیست اطلاعات شخص دیگه‌ای رو ثبت کنید.

برای هر عضو خانواده که قصد شرکت در برنامه یا سفر رو داره، یک بار فرم رو تکمیل کنید و دکمه «ثبت اطلاعات» رو بزنید.

بعد از ورود اطلاعات هر شخص و فشردن دکمه «ثبت اطلاعات» فرد مورد نظر به لیست پایین صفحه اضافه میشه و توسط مانوژا بررسی و تأیید خواهد شد. با کلیک روی عبارت «برای افزودن فرد جدید اینجا کلیک کنید» اطلاعات سایر افراد رو هم به همین ترتیب اضافه کنید.

یادتون باشه برای ثبت نام در برنامه، نیازی نیست منتظر باشید تا اطلاعات ثبت شده تأیید بشه، به محض ثبت اطلاعات می‌تونید برای ثبت‌نام در برنامه‌ها اقدام کنید.

حالا کافیه تو صفحه ثبت‌نام هر برنامه یا سفری که می‌خواید بیاید، اسامی افرادی که اطلاعاتشون رو ثبت کردید انتخاب کنید و دکمه ثبت‌نام رو بزنید و وارد درگاه پرداخت آنلاین بشید. به همین راحتی!

اگر برنامه شامل محدودیت سنی باشه یا قیمت ذکر شده برای یک محدوده سنی خاص باشه، در این قسمت، فقط افرادی رو می‌تونید انتخاب کنید که سنشون مناسب این شرایط هست. پس اگر سن یکی از اعضای خانواده رو درست ثبت نکردید، با پشتیبانی مانوژا در ارتباط باشید تا اطلاعات وارد شده اصلاح بشه.

هزینه تمام برنامه‌های مانوژا به صورت آنلاین پرداخت میشه ولی بعضی هزینه‌ها مثل هزینه تجهیزات خریداری شده توسط مانوژایی‌ها به صورت کارت به کارت پرداخت میشه و لازمه که رسید پرداخت در بخش «رسید پرداخت» در ناحیه کاربری، ثبت بشه.

در این بخش باید عنوان پرداخت رو انتخاب کنید، دلیل و مبلغ پرداخت رو بنویسید و رسید پرداخت رو بارگزاری کنید.

این پرداختی‌های شما در همین صفحه لیست میشه و وضعیت تأیید یا عدم تأیید اونها هم مشخص خواهد بود.

راهنمای ثبت نام در وب سایت مانوژا و برنامه های طبیعتگردی

یادت باشه…

  • بعد از ثبت‌نام در هر برنامه، لینک عضویت در گروه مجازی مخصوص به اون برنامه یا سفر (در صورت وجود) براتون پیامک میشه، حتما عضو این گروه بشید تا از اطلاعیه‌ها و جزئیات برنامه مطلع باشید.

    اگر نتونستید عضو گروه برنامه بشید به شماره پشتیبانی مانوژا (09001205020) در تلگرام پیام بدید.

  • در صورتی که پرداختی غیرآنلاین داشتید، رسید پرداخت رو فقط و فقط باید از طریق ناحیه کاربری ثبت کنید و ارسال رسید از طریق واتس‌اپ، تلگرام یا هر روش دیگه‌ای، به منزله پرداخت شما نخواهد بود و امکان پیگیری نخواهید داشت.